Contest Teka Angka Shakiddo.com

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua :)

Contest teka angka? Ini bukan main teka nombor ekor eh. Kalau korang cari ramalan nombor ekor, di sini bukanlah tempatnya. Pergi tempat lain, hehe.


Kali ini zakwan ingin melibatkan diri dalam sebuah contest yang dianjurkan oleh shakkido.com iaitu Contest Teka Angka by Shakkido.com. Seperti biasa, setiap contest/giveaway yang aku masuk semestinya menawarkan hadiah yang amat menarik dan berkualiti. Aku ni memang memilih. Tak kisah lah orang nak cakap apa, tapi kalau hadiah tak menarik, memang aku takkan masuk.
Tempat Pertama :
RM50 + Voucher JUSCO AEON + eBook SEO Ariff Shah + JERSI PANTHERA TEAM MALAYSIA
Tempat kedua : RM30 + Voucher JUSCO AEON + eBook SEO Ariff Shah
Tempat ketiga : RM20 + Voucher JUSCO AEON
Hadiah misteri : Barangan saguhati dari IKEA
Sebenarnya target hadiah aku dalam contest ini ialah eBook SEO Ariff Shah. Jadi, kalau tak dapat tempat pertama, tempat kedua pun jadi lah. Sebab apa aku menginginkan sangat eBook SEO yang dihasilkan oleh Ariff Shah ini?

Sebab tak lama lagi aku bakal melancarkan blog baru yang bertemakan isu semasa dan cerita menarik dengan menggunakan domain www.1malaysianews.net. Dengan itu, aku ingin belajar mengenai ilmu SEO untuk score di SERP Google. Korang semua doakan lah aku agar berjaya dengan blog 1malaysianews ini :)

Untuk melayakkan aku memenangi hadiah dalam contest ini, ada 4 tugasan yang perlu aku laksanakan seperti yang diarahkan oleh penganjur.

Tugasan pertama: Like gambar ini [done] 
Tugasan kedua: Share, Like, Retweet dan G+ entri Hebat Sungguh UNIFI..!!! by shakkido.com [G+ tak dapat sebab aku bawah umur, tak boleh guna Google Plus. Sorry Kid, harap tak batalkan pulak penyertaan zakwan ni] 
Tugasan ketiga: Teka angka bagi unPaid earning. Inilah tekaan aku, harap-harap mengena ---> RM270.90 
Tugasan keempat: Kena letak ayat di bawah ini...
Contest ini dianjurkan oleh shakiddo.com bersama sponsor hazmanfadzil.com dan sharidawati.blogspot.com

DONE! Jom lah sertai contest ni. Tak susah pun nak join. Hadiah lumayan pulak tu. Peace (Y)
p/s: tarikh tutup penyertaan pada 30 Mac 2012. Cepat-cepat lah join ye :)

2 comments:

Geng Borak said...

thanks join yea... gud luck

ChocoBun said...

Nak join. tapi malas -.-"