SAYA NAK GA DARI KOREA DAN BANDUNG!

Photobucket
nak join ? Klik SINI

Assalamualaikum , salam sejahtera :)

Seperti yang korang lihat di atas , aku nak masuk Giveaway yang dianjurkan oleh pemilik blog sayasibudakopto dan juga pemilik blog aurorachenta(kakak dia) .
Syarat nya sangat-sangat mudah . Tak percaya ?baca syarat2 nya kat bawah ni :

  • Beralamat di Malaysia dan mempunyai BLOG. [YES dan YES]
  • Follow dua blog berikut.
  • Buat satu entry bertajuk : SAYA NAK GA DARI KOREA DAN BANDUNG! [DONE]
  • Copy code banner GiveAway di atas dan letakkan di entri anda (dalam ruangan EDIT HTML). [DONE]
  • Tag sekurang-kurangnya 2 orang & pastikan dorang tahu yang dorang ditag. [SCROLL BAWAH DAN TENGOK SIAPA AKU TAG]
  • Hantarkan link entri anda di ruangan komen entry INI sahaja. [OKAY SAT]
  • Tarikh tutup penyertaan: 15 Ogos 2011. [BAIK BOS !!]


  • Aku dah cakap , senang je kan nak join?
    Selesai dengan syarat .. hadiah nya pula :

  • 5 hadiah utama dari Bandung dan Korea.
  • 10 hadiah saguhati dari Bandung.
  • 1 hadiah istimewa untuk peserta yang tag paling ramai. ( Fridge Magnet dari Korea)


  • Aku tag blogger-blogger tersebut untuk Join ! Harap-harap anda semua join keyh .. Hadiah dari KOREA dan Bandung tu .. hehe


    Harap-harap aku menang Giveaway ini ..
    Sekian.. Peace (Y)
    p/s : aku peminat k-pop juga ^^ boleh mintak signature Yuri SNSD kat Korea tak ? ha3 xD

    21 comments:

    dzafira said...

    Trime kasih tag. Gud luck yer... :))

    Mohd Zakwan Zain said...

    Dzafira : sama2 .. thanks :)

    Nilam suhana said...

    thanks tagged..good luck k... saya cuba join suka2... hehheh

    Mohd Zakwan Zain said...

    Permata Biru : welcome .. gud luck juga .. hehe

    Juwita Afifah said...

    Amboi, siap nak tandatgn lagi. Hahahah. Maceh join. Checked! =D

    Unknown said...

    amboi..siap tagged alif lagi..huhuhu..

    ok nanti alif join kalau sempat...

    Budak Botak said...

    Ha3, tahniah dah duduk bawah 1 juta...

    Entry terbaru -> Dibogelkan Depan Orang Ramai - Apa Perasaan Korang Kalau Kena?... (",)

    Mohd Rizwan said...

    thanks tag =) buat penganjur contest! bagi menang zakwan ok! kalau x..siap! hehe

    Haris Kaito said...

    dah rasa malas join GA sebab tak pernah menang T_T

    Lavender Lassie Roses said...

    singgah sini yer.. follow kamoo juge,.. :)

    Fatin Najwa said...

    Hahah thanks Tag. Haa betui jugak tu kan. mintak signature, sekali dgn baju diorang. perh demand habis :P

    Mohd Zakwan Zain said...

    Mrs Farhan : jangan lupa pilih aku sebagai pemenang tau ..hehe :D

    Mohd Zakwan Zain said...

    Alif : takkan tak sempat nak join kot ? hoho

    Mohd Zakwan Zain said...

    Budak Botak : thanks ye .. tapi BB lagi hebat alexa rank :D

    Mohd Zakwan Zain said...

    Rizwan Ewan : haa betul tu , bagi Zakwan menang ye penganjur kontest ! hehe .. same2 :)

    Mohd Zakwan Zain said...

    Haris Kaito : join je la .. aku dah banyak join GA , alhamdulillah ada menang satu GA ! hehe :)

    Mohd Zakwan Zain said...

    Fatin : kita mesti sentiasa mengambil kesempatan .. ho3 XD

    Izmel Azim said...

    Smart ah , aku dah join dah (:

    Mohd Zakwan Zain said...

    Izmel : bagusla dah join.. alamak , kau tag lebih ramaai daripada aku ke ? Jangan la .. aku nak menang hadiah tag paling ramai tu !! hoho :D

    ChocoBun said...

    I thought you're supposed to let me know~ cne kau tag org tapi org taktau nihh? haihh

    p/s: Yuri? XD

    Mohd Zakwan Zain said...

    Athirah : aku dah pergi kesemua blog yang aku tag tu dan dah bagitahu kat ruangan komen diorang di tag .. KECUALI blog kau sebab entri di blog kau tak boleh di-komen =.="
    Jadi salah siapa ? hoho

    yes , Yuri ,, kenapa ? :P