Amadkhir's First Giveaway

Amadkhir's First Giveaway
nak join ? klik SINI

Assalamualaikum, salam sejahtera semua.
Aku memang suka join giveaway yang menggunakan random.org sebagai hakim, hehe.
GA yang aku join kali ini menawarkan hadiah yang sangat menarik iaitu :

RAYBAN 3025 FRAME AVIATOR + topap bernilai rm10 setiap seorang.
(*lense ada kaler hijau, silver dan hitam. kaler lense adalah random. takleh pilih.)

spec mata

spec mata rayban

Korang berminat nak memenangi hadiah di atas ? ikuti syarat-syarat berikut :

1. Follow blog Amadkhir kalau suka.
2. Buat entri bertajuk "Amadkhir's First Giveaway".
3. Letak banner atas tu kat entri korang dan link-kan banner tu ke entri ini.
4. Tag paling kurang seorang kawan korang untuk join. Maklumkan kat dia skali.
5. Letak link entri korang kat ruang komen kat sini.

Aku tag ---> Izmel Azim

Tak susah pun nak join. Jadi , jangan buang masa lagi sebab tarikh tutup GA ini ialah pada 30 September 2011 !!
Sekian. Peace (Y)

p/s : kalaulah aku dapat spec mata Rayban tu.. perghhhh, untung untung

4 comments:

mr kay said...

Tahniah!! anda pemenang bertuah untuk GA ini.

sila emailkan saya nama penuh, alamat dan jenis prabayar anda kepada amadkhir@gmail.com.

tahniah dan terima kasih!

Dkna Abza said...

tahniah...dah rezeki namanya :)

Mohd Zakwan Zain said...

yeke??? Alhamdulillah . Thanks Mr Kay !!!
dah hantar maklumat yang diminta ke email Mr Kay.. cepat tengok.. dan cepat hantar hadiah !! hehe :)

Mohd Zakwan Zain said...

thanks..tahniah untuk Adylia juga sebab menang.. hehe :)