[SOLD OUT] Internet PERCUMA Seumur Hidup Dengan Alat Penarik Signal Wifi! (Untuk Dijual)

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua :)

Rasanya genap 3 bulan aku menggunakan wifi booster jenama Black Diamond dari Taiwan ini.

Bagi mereka yang tak pernah dengar apa itu wifi booster, ia adalah sebuah alat penarik signal wifi. Dengan menggunakan wifi booster, wifi dari jarak sehingga 1-5KM pun boleh dikesan (bergantung kepada di mana anda duduk).


Kelebihan menggunakan Wifi Booster ini :
- Amat sesuai sekiranya anda menggunakan Laptop/PC yang tidak ada Wifi
- Berfungsi untuk menarik signal wifi yang lebih jauh daripada mana-mana punca Wifi (router). Amat sesuai sekiranya anda tinggal di kawasan yang ada Wifi percuma seperti KFC, McD, Starbukcs dan sebagainya.
Wifi booster jenama Black Diamond untuk dijual :






Aku beli wifi booster ini di internet dengan harga RM145. Tapi aku akan jual dengan harga RM130 termasuk bayaran pos (kalau area Seremban, jumpa je lah). Harga boleh runding.
Wifi booster masih disalut dengan plastik. Semua barang (cd, cable, etc) dalam kotak berfungsi dengan sangat baik! Dijamin seperti baru.

p/s: Aku jual sebab dah ada P1 Wimax :)

POST EDITED sebab kesian, orang lain yang langgan internet bulanan tapi kita curi guna sewenang-wenangnya. Bukan saja bersikap mementingkan diri sendiri dan tidak menghormati hak orang lain, malah HARAM di sisi ISLAM. Mohon sesiapa yang beli Wifi Booster gunakannya ke arah yang betul (seperti untuk menarik wifi signal yang lemah di rumah sendiri, dan lain-lain). 

21 comments:

Hakim Mahmud said...

apsal ko mau jual ha??haha
dah rasa banyak dosa ke.

Mohd Zakwan Zain said...

Luqman, aku ada tulis kat atas tu sebab apa aku jual .haha

Temporary said...

Wah nice la...sbb bole hack password.Qaseh singgah ni.

Khidhir said...

mmg best. tp ada ngeri sikit nak beli bnde ni. coz mula2 start dulu gsky terkenal. pastu byk sgt produk tiruan.. susah nak detect ori or tiruan. Anyway, yg ni support Linux x?

Mohd Zakwan Zain said...

Khidhir : support ! dalam gambar ketiga kat atas tu ada tulis . klik pada gambar untuk besarkan :)

Unknown said...

sebulan jgk la aku pinjam wifi kat jiran sebelah sbb aku terminate streamyx and tukar ke unifi. Jiran tue tak tahu pun aku pinjam... hehehe... and aku pun tak tahu jiran mane yg aku pinjam tapi aku tak guna booster pun. pakai wifi internal laptop jer. kalu pakai booster nie mesti aku dapat hack unifi...

P/s: kepada unifi user tolong tukar korang punya SSID tue... buang @unifi, jgn dedahkan bahawasanya anda ade unifi sbb hackers mmg suke.. and moreover password unifi senang dihack.

Mohd Zakwan Zain said...

wear4kids : mana tahu ni password unifi senang dihack ?
tak lama lagi nak pasang unifi kan ? kongsila pengalaman nanti ye .hehe

shahjiehan said...

berapa?

Mohd Zakwan Zain said...

Shahjiehan: harga ada tulis kat atas tu .. tapi masih boleh nego ..

Just Away said...
This comment has been removed by the author.
Just Away said...

Paling murah boleh dapat brapa?

Mohd Zakwan Zain said...

Just Away : kalau berminat sila PM/hantar mesej kepada Zakwan di Facebook ye :)

Just Away said...

Facebook ko terbaik der.. nak hantar mesej kat celah mana? jenoh cari tak jumpa-jumpa lagi nie..

Mohd Zakwan Zain said...

Just Away, apa email kau ? bak aku hantar mesej .

taoslayerz said...

siyes ley hack pswwrd signal wifi??

Mohd Zakwan Zain said...

taoslayerz : serius.. tapi sebaik-baiknya, guna je la wifi yg takde password/free..heehe

Mambang Terbang said...

YESSSSSSSSSSSSS!! aku follower ke-600 blog ni...hehe...xde booster free ke admin blog xD ekekekee....


http://violencexx.blogspot.com

Mohd Zakwan Zain said...

Mambang terbang .. thanks jadi followers ke 600 ! tak dapek jo wifi booster free..hoho :D

M.A said...

Beli mana nih? Cam best je.. :3 Biasa nya diorang jual berapa??

Mohd Zakwan Zain said...

Neko-chan : zakwan beli secara online..masa zakwan beli dulu harga RM145.. sekarang Zakwan jual Rm130 termasuk post..kalau nak, PM Kat FB , boleh bincang harga lagi :)

Unknown said...

benda nie saya ley jual dengan harga rm50.. ^^ yang lagi power ley tarik 5km.. signal king~