Reka Bentuk Payung Paling Kreatif

  • Assalamualaikum, salam sejahtera semua :)

Kalau di waktu hujan, sudah semestinya kita akan gunakan payung bagi mengelak daripada basah kuyup. Cuba lihat reka bentuk payung di bawah ini, korang pasti akan terpegun.

Mungkin orang akan lari bertempiaran bila tengok aku bawak payung macam ni :

macam tekan picu senapang rifle betul pulak >.<


Cuba tengok payung di bawah ini, nampak macam payung biasa kan ?



Jangan pandang dari luaran sahaja. Cuba tengok ke dalam payung itu (menyala gitu !)

Dah macam pedang Jedai (star wars) pulak


Dan terakhir sekali..
Ini merupakan payung paling aku berminat nak beli..
Ninja in Da House !!

Terpegun tak tengok payung2 unik di atas ?
Sebenarnya, ianya memang untuk dijual dan kalau korang berminat nak beli, boleh tengok di SINI.
Cehhh , macam aku pulak yang jual payung2 ni :P
Sekian. Peace (Y)

4 comments:

Paris Hilton (M) said...

hensem payung tu..hukk

AdeelaHime said...

nak beli yang ninjaaaaaaa! hihihi

||aLeaSaRa|| said...

owh nak yg paling atas sekali!kalau sandang payung tu sah2 org jahat takut nak mai dan dgn riaknya menjerit "LU LANGSI LU MATI" hahahaha.Yg ada lampu macam pedang jedai tu pun best per!tak takut jln kat tempat gelap hehehe

ChocoBun said...

2 singgit, 2 singgit, 2 singgit, 2 singgit!

okayh. meraban.