apa aku buat hari ni

Assalamualaikum
Hari ini ,aku pergi jusco dengan kawan-kawan setaman aku .hoho ,dah lama juga tak keluar dengan diorang semua ni.yelah, semua dah pergi sekolah berasrama,dah ada haluan masing-masing(bukan semua,tapi majoriti lah).Apa
-apa pun ,alhamdulillah, kitorang selamat pergi dan balik. Hehe
Akulah first sekali datang kat jusco,diorang semua ada yang baru nak bertolak ,ada yang on the way datang jusco .tapi takpe.biase lah tu..haha .dah semua orang dah sampai kat jj,1st skali pergi arcade ,maen pool lah. .maen yang tumbuk-tumbuk tu lah.hoho .pastu solat jap n then makan,men b0wling ... ! Maen bowling ? Kitorang sebenarnya merancang nak tengok movie kul 1lebih .tapi tiket dah habis.jadi terpaksa lah beli yang 3.30pm punye.Cerita apa kitorang tengok ? I AM NUMBER FOUR . Boleh tahan lah cerita ni, lebih kurang macam smallville kot sebab hero die datang dari planet lain..pendapat aku la macam smallville.pendapat anda semua?emmm.ok ,sblum tonton wayang ,ingat tak kitorang main bowling? Haa,kat sini tersekat sikit. Sebab ,kitorang lambat masuk pawagam,ialah dah bayar main bowling,takkan lah nak bla mcam tu je ! Tapi last-last , tak habis jugak main 1 game.haha ,dah pukul 3.40pm waktu tu ,popcorn semua belum beli lagi ! Huhu,diorang masuk pawagam terus ,tak beli ape-ape..tapi aku dengan kawan aku sorang Ni je yang nak beli makanan .beratur panjang ~~~dah sampai pun turn aku .happy ni ,tapi mood aku berubah secara drastik ! Time aku nak beli lah, air coke dah habis , delay 5 minit! -.-
Sabar je la .last-last pukul 4 barulah aku masuk pawagam .haha , hari yang tidak berapa baik buat aku .tapi takpa, setiap benda terjadi ada hikmahnya :)
Dah habis tengok wayang ,semua balik ke rumah masing2,yelah dah pukul 5.30pm .pukul 6 kang nak maen futsal lagi! Hoho .
Hari yang agak penat tapi best lah,dah lama tak kluar jalan-jalan.
zzzzzz
Tidur dulu .hoho

No comments: