The Ultimate Year End Giveaway by Nisa Kay

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua :)

Sudah lama rasanya aku tidak menyertai Giveaway anjuran blogger-blogger. Last giveaway yang aku sertai ialah Giveaway Pertama UmarFaruq.com yang diadakan pada bulan 10 yang lepas. Alhamdulillah, aku telah menjadi pemenang utama dalam giveaway tersebut dan mendapat hadiah yang tengah aku pakai sekarang iaitu domain zakwanzain.com :D

Pada bulan 9, aku juga ada menyertai Amadkhir's First Giveaway dan alhamdulillah, sekali lagi aku telah terpilih sebagai pemenang utama. Nak tahu hadiahnya apa? Boleh lihat di entri ini --> Hadiah Giveaway Sudah Sampai! Inilah namanya rezeki berblogging :)


Opssss, berbalik kepada tujuan asal aku menulis entri ini. Yeah, Nisa Kay si blogger famous (dan juga cantik,hehe) mengadakan The Ultimate Year End Giveaway ! Walaupun kebanyakan hadiah sesuai untuk perempuan, tetapi ada juga hadiah yang sesuai untuk lelaki iaitu:
- Topup RM80, RM50, RM30 dan RM10
- T-shirt lelaki
- Jaket coklat dan blazer hitam
- Wang tunai RM50
- Header + Footer + Watermark
- Handmade keychain
Hadiah yang lain khas untuk perempuan sahaja. Di sini aku akan senaraikan semua sponsors dalam giveaway ini:
Serius, banyak gila hadiah ataupun lagi tepat, 88 hadiah untuk dimenangi! Sebab itulah aku berminat nak join giveaway ini. Sesiapa sahaja boleh jadi pemenang sebab pemenang ditentukan secara rawak (random).
Kalau nak join giveaway ini, beberapa syarat perlu dipatuhi:
1. Buat entri bertajuk The Ultimate Year End Giveaway by Nisa Kay [done]
2. Letak banner giveaway. [done]
3. Letak link sponsors. [done]
4. Wajib letak semua sponsors dalam bloglist anda. [done]
5. Tekan butang Like dan Tweet di entri INI. [done]
6. Like fanpage Saya Suka Menaip di Facebook. [done]
Lepas dah buat entri, jangan lupa komen serta tinggalkan link entri anda di sini.
Cepat-cepatlah sertai kerana giveaway ini akan tamat pada 31 Disember 2011. Wish me luck :)
Peace (Y)

p/s: blogger yang tak join tu, memang RUGI :O

No comments: