Blog Mohd Zakwan Sudah Dilupakan

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua :)

Sudah seminggu lebih aku tidak meng-update blog ini. Ada sesiapa rindu hasil penulisan aku tak? Aku tahu takde sapa berani kata rindu sebab aku bukannya retis pun. Sebenarnya, setiap hari aku update entri terbaru, tetapi bukan di zakwanzain.com, blog lain yang baru sahaja aku bina.

Blog baru yang aku bina itu bertemakan isu semasa, macam blog berita lah katakan. Alhamdulillah, blog yang aku baru bina seminggu itu sudah mencapai seribu lebih trafik setiap hari! Memang aku tak sangka blog tu boleh mencapai trafik ribuan sehari sedangkan blog zakwanzain.com ini 300 pun susah nak capai.

Walaupun aku ada blog baru untuk diuruskan, tetapi aku tidak akan abaikan blog zakwanzain.com ini. InsyaAllah, setiap minggu aku akan hasilkan 1-2 entri untuk tatapan pembaca semua. Harap pembaca blog ini tidak lari semenjak aku jarang update ni..

Lagi 15 hari je tahun baru hendak menjelma. Untuk pengetahuan semua, tahun depan aku akan menduduki SPM! Terpaksa lah aku mengurangkan aktiviti berblogging untuk kebaikan diri sendiri juga. Ramai orang (kebanyakannya blogger) menasihatkan aku utamakan apa yang penting dulu. Yes, i will take that advice dan akan mengutamakan pelajaran dulu. SPM memang penting untuk menjamin masa depan !

my target for SPM. wish me luck :)
Peace (Y)

5 comments:

missStrikeOne said...

gudluck

PURPLEVIOLET said...

Hey2.sama la dengan azfa !Nex year SPM!weehehe..seram kejap,mak pun dah sibuk suruh hadkan blogging sebab tahun depan nak spm.azfa akur je la.masa depan tu lagi penting kan?SPM tu penentu kerjaya kelak.:)

Aprimia ✿ said...

Hai.
saye rinduu : angkat tgan :)
HAHA

Ahlam Miera Shafie said...

alol the best..:)

Anonymous said...

best of luck ^_^