Pengumuman:Blog Mohd Zakwan Akan Berpindah Ke Alamat(Domain) Baru !

Assalamualaikum and hello readers !

Di bulan Oktober yang lalu, aku ada sertai satu Giveaway yang dianjurkan oleh umarfaruq.com. Sebab apa aku menyertai GA ini?Sebab hadiah yang ditawarkan sangat lumayan dan amat menarik hati aku. Siapa yang menjadi pemenang utama dan kedua akan mendapat DOMAIN setahun yang ditaja oleh ihosterz.com !

Senarai Peserta :


Keputusan :

Sehari sebelum Hari Raya Aidiladha, aku dimaklumkan oleh Umar Faruq yang keputusan GA sudah diumumkan dan alhamdulillah, aku merupakan pemenang utama untuk GA tersebut ! :D
Sukacitanya aku ingin memaklumkan bahawa aku akan berpindah ke alamat baru dari smileasuwant.blogspot.com kepada zakwanzain.com !

Aku harap dengan berpindahnya aku ke domain yang baru, Blog Mohd Zakwan akan menjadi lebih maju dan berjaya dari apa yang ada sekarang. Harap-harap pembaca blog ini akan terus setia membaca entri-entri yang aku tulis di zakwanzain.com

Dalam 2-3 hari, Blog Mohd Zakwan akan mengalami masalah kerana dalam proses penukaran alamat(domain).
Doakan aku supaya segalanya berjalan dengan lancar :)
Peace (Y)

4 comments:

Umar Faruq said...

Haha.. Tahniah.. Nice bro.. Naikkan blog step by step.. Hehe.. Maybe lepas ni terbuka hati untuk berhosting pulak.. :D

Mohd Zakwan Zain said...

thanks Umar :)
Cuma rasanya aku takkan berhosting sendiri kot..leceh ..hehe

JZ Business World said...

Tahniah dah berdomain.

Tq ye sudi tinggalkan komen masa btandang ke opis jz tadi.. :)

Mohd Zakwan Zain said...

Jz, no hal lah :)
btw, thanks !