Ambil Duit Kertas RM1 Dan Cuba Ni !

Assalamualaikum semua ^^

Hari ni aku nak cerita sikit mengenai duit kertas RM1. Aku tahu mengenai perkara ini pun melalui kawan aku. Sekarang, korang pergi ambil RM1 dulu..
Eh jap, sesiapa yang tak tahu macam mana rupa duit RM1, tengok gambar di bawah ni.

lol, siapa tak kenal duit RM1 memang sangat sadis

Sekarang, ambil duit kertas RM1 korang tadi dan cuba letakkan di bawah pencahayaan. Cuba perhatikan betul di bahagian mata kiri gambar Yang Di-Pertuan Agong kita. Ada nampak sesuatu tak ?

sumber gambar : ohtidak.com

Cuba bandingkan gambar dalam petak merah di atas dengan gambar di bawah ini, ada apa-apa persamaan tak ?


Bagi yang tak pernah tahu mengenai simbol mata dan tiga segi (macam gambar di atas), itu sebenarnya adalah simbol freemason! Apa itu freemason ?
freemason ialah organisasi yahudi antarabangsa yang bekerja untuk menghancurkan kesejahteraan manusia, merosakkan kehidupan politik, ekonomi dan sosial di negara-negara yang dimasukinya. Ianya berusaha untuk merosakkan bangsa dan pemerintahan Non-Yahudi (Goyim).
Ahli2 freemason ni ada di serata dunia termasukah di negara kita, Malaysia. Mereka semua ini telah menyeludup unsur2 freemason secara tersirat (tidak kelihatan secara kasar). Maklumat lanjut mengenai freemason boleh lihat di SINI.

Ada kaitan ke Ringgit Malaysia dengan freemason?
Peace (Y)

8 comments:

Life Is Beautiful said...

info yg berguna...thanks :)

gdsbnga said...

yang buat duit kertas tu bukan negara kite sendiri kan ? tp org luar . mestidalam kalangan freemason tu ade yang terlibat dalam buat duit kertas ni

Mohd Zakwan said...

Life Is Beautiful : welcome :)


gdsbnga :orang luar ke yang buat ?tak tahu pulak zakwan ..hehe
tapi boleh jadi jugak orang kita sendiri yang buat, dalam negara kita pun ade ahli freemason !

Atiqah Wadiah said...

tanx 4 d info..nk try tgk..

nurul said...

ish yeke..ramai orang xtahuni..

Mohd Zakwan said...

nurul : wallahualam samada perkara ni suratan ataupun kebetulan ..

keunggulan wanita said...

seri wangi ada baca tentang freemason di majalah Mastika...

Mohd Zakwan said...

seri wangi : ohh bagusla macam tu.. semoga kita kuat iman dari dajjal yang laknat !