Cinta Muka Bulu (Parody Of Cinta Muka Buku by Najwa Latif)

Assalamualaikum semua :)

Tadi waktu aku jalan-jalan tengok news feed di facebook, terjumpa pula satu video ini. Sumpah lawak gila lirik dan videonya! Video ini merupakan parody lagu Cinta Muka Buku yang dinyanyikan oleh Najwa Latif (gadis berumur 16 tahun yang terkenal melalui youtube).

Tak mahu cakap panjang, jom bergelak ketawa dan hilangkan tekanan anda di hujung minggu ini dengan video lagu Cinta Muka Bulu ,haha

tolong jangan fikir yang bukan-bukannya.. hehe

Lirik lagu Cinta Muka Bulu :

Kita berkenalan hanya dalam laman muka bulu
Kau hantar bulu dan suruh aku terima kamu
ooh.. Hati ku rasa sesuatu..

Dan pabila kau kata kau mahu bulu aku
Ku gelisah berdebar hati rasa oh berbulu
oohh.. benarkah rasa itu..

Bagaimana harus bersua
Ku rasa berbulu tapi bahagia
Perlukah kita cari bulu pertama
Walaupun kita tak pernah sebulu

Banyak bulu-bulu yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata kerja
Otak kata jangan bulu pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini bulu
Banyak soalan banyak juga berbulunya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berbulu ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba bulu saja

Pabila kau renung tajam-tajam bulu aku
Ku rasa sesuatu rasa yang ku tak tahu Oooo…
Ini cinta berbuluku

Dan pabila kau katakan kau suka bulu
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju Oooo…
Itulah cinta yang satu, cinta di muka bulu..

Bagaimana harus bersua
Ku rasa berbulu tapi bahagia
Perlukah kita beri bulu pertama
Walaupun kita tak pernah sebulu

Banyak bulu-bulu yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata cinta
Otak kata jangan hati bulu kata ya
Hidup tak menentu adakah ini bulu
Banyak soalan banyak juga berbulunya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berbulu ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba bulu saja

Pabila kau katakan kau suka bulu
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju Oooo
Itulah cinta yang satu
Cinta di muka bulu


Babak-bawak lawak :

wtf stand for what the fish!! x)



laptop apple ? hebat-hebat. haha



Apa kes 'Najwa Latif' main ngan ular? haha


Harap anda semua terhibur :)
Peace (Y)

13 comments:

izamin said...

hahaha..tah ppew la.. :)

rebellion said...

haha, hebat2..menarik gaya najwa..wakkaa

Mohd Zakwan said...

Izamin : tula pasal.. haha



Rebellion : hebat kan laki tu berlakon jadi najwa latif.. haha

mocha zaerna said...

lawak betol lirik dia , rasa berbulu hati and telinga dengar , HAHA

Mohd Zakwan said...

Mocha :memang sengal betul orang yg buat video lagu cinta muka bulu ni ..haha

Umie Artoqiemie said...

guling2 aku tengok.. btw, entry kite sama haha

Mohd Zakwan said...

Umie : ehh same ke.. umie punya blogpost takde lirik n babak2 lawak mcm zakwan punya .hoho
btw, thanks singgah :D

Umie Artoqiemie said...

yang aku cakap ustazah pilihan tu bukan betul2 lah.. gila kau nak buat main ustazah pilihan, nanti kene saman baru tahu..

Mohd Zakwan said...

Umie : ohhh . adui terpedaya.haha

adzal said...

rasa berbulu teliga mendengarnya..hehehehe..

Mohd Zakwan said...

Adzal : mata tak berbulu pulak ? hahaha

cik asam jeruk said...

hahahaha ape da..mmg sengal

Mohd Zakwan said...

Cik Asam Jeruk : memang sangat sengal video tu ..haha