Hadiah Giveaway Sudah Sampai !

Assalamualaikum dan salam sejahtera ^^

Pada bulan lepas, aku telah menyertai sebuah giveaway yang dianjurkan oleh Ahmad Khir. Boleh lihat entri ini ---> Amadkhir's First Giveaway
Alhamdulillah, aku merupakan orang bertuah yang memenangi hadiah utama dalam GA ini. Lihat gambar di bawah sebagai buktinya :

Setelah beberapa minggu menunggu, akhirnya hari Selasa (25/10/2011), hadiah telah sampai di tangan aku!

masih dalam bungkusan..



tadaaa !! Amacam? Style tak spec mata Ray Ban aku? hehe



segala yang terkandung dalam bungkusan..


Seperti yang dijanjikan, aku mendapat hadiah spec mata Ray Ban dan juga topup RM10.
Ehh, mana topup RM10 nya? Menurut Ahmad Khir, nanti dia akan masukkan topup sebab dia cakap kebelakangan ini easy reload ada masalah. Aku menunggu....

Aku rasa bersyukur sebab ini merupakan kali kedua aku memenangi giveaway yang dianjurkan di alam maya. Dulu menang header yang aku tengah pakai sekarang ni, sekarang dapat hadiah yang lagi lumayan. Alhamdulillah :)

Inilah namanya rezeki berblogging ye kawan-kawan, hehe.
Peace (Y)
p/s : ini yang buat aku bersemangat untuk masuk giveaway lagi :D

6 comments:

Muhd Fadlin said...

wahh, untunglah dapat hadiah awesome tuu :)

Mohd Zakwan Zain said...

Fadlin : first time kau komen kat blog aku.. selama ni kat shoutbox je.hehe
inilah namanya rezeki berblogging.. alhamdulillah :)

ME CTCT said...

raybannnnn! jd milikmu rupanya :D

Mohd Zakwan Zain said...

CTK : yaaa. raybann menjadi milikku . hehe :D

Haris Kaito said...

aq jugak lah yg x pernah menang ga T_T

Mohd Zakwan Zain said...

Haris,, kau Join GA pun sikit je.. join la banyak2 .hehe