CONTEST BLOGKU MENAWAN KALBU BY ASKAR PINK & AMALINA

nak join ? Klik SINI

Assalamualaikum semua ^^

Walaupun blog aku tidak menawan kalbu/jiwa/hati/minda/fikiran sesiapa pun, aku tetap nak masuk contest ni jugak. Kenapa aku beriya-iya sangat nak masuk walaupun berasa diri tidak layak? Kerana hadiah-hadiah yang ditawarkan menarik minat aku :

FIRST PRIZE : RM30 TOPUP (Maxis, Digi, Celcom)
SECOND PRIZE : RM10 TOPUP (Maxis, Digi, Celcom)
SAGU HATI (2 PEMENANG) : Header, post footer, doodle or tab menu. (Based on your request)

Antara syarat contest ini ialah kena tag 2 orang atau lebih. Jadi, aku nak tag :

Semua syarat sudah aku patuhi, jadi secara rasminya aku layak menyertai contest ini :)
Peace (Y)

p/s: Dapat topup RM30 boleh saving duit topup aku untuk sebulan, hehe $.$

13 comments:

Amalina Lee said...

Hye dear. Thanks for join this contest ye. Lina dah check penyertaan anda. Good luck! Hug from me, hihi :)

Mohd Zakwan Zain said...

Amalina : thanks :D harap2 aku menang !

Amalina Lee said...

Haha, insyaallah :D

Unknown said...

hoyeh gudluck ><

Mohd Zakwan Zain said...

Paris : thanks ..

PCL said...

salam singgah..gud luck blog idaman kalbu...boleh mng nyer lah.

Mohd Zakwan Zain said...

PCL : trimas kerana sudi singgah. insyaAllah boleh menang, thanks ye :D

Amalina Lee said...

Assalamualaikum w.b.t :) Sila check penyertaan anda di sini : http://koreanpoplovers-amalina.blogspot.com/2011/10/senarai-contestant-blogku-menawan-kalbu.html. #Kalau takda dalam list, please inform.


Hadiah juga telah di-updated. Ada tempat ketiga. Boleh tengok kat sini untuk melihat perubahan :) http://koreanpoplovers-amalina.blogspot.com/2011/10/contest-blogku-menawan-kalbu-by-askar.html

Mohd Zakwan Zain said...

wassalam.. okay zakwan pgi check skrang !!
bagus2, lagi byk hadiah lagi bagus :D

Amalina Lee said...

Hyehye! Sorry kacau lagi, haha. RULES telah ditambah kerana ada sponsor. Pemenang juga dinaikkan kepada 7 org. Haaa, sila usha entry ni : koreanpoplovers-amalina.blogspot.com/2011/10/announcement-gembira-kepada-peserta_29.html :)

Harap anda responds, thanks for your cooperation. Nak kacau lagi nanti, haha :D

Mohd Zakwan Zain said...

Amalina : dah follow dah blog kak Inannie tu .. okay settle . jangan tambah2 lagi rules :(

Anonymous said...

salam.sori lmbt henguk blog ni. sy sibuk sikit lately. wahh, siyez terharu ade nama saya. T_T

tq sudi jemput.. ni GA awk buat sndri ke? i'ALLAH< kalau sy rajin sy wat. eh, cntik la doodle awak.. i mean, kat bio tu ^^

Aima M said...

wink wink..
melilau ke sini smbil follow contestant yg lain..