bowling ! !

Assalamualaikum

Banyak benda aku nak cite ,nak mula dari mana eh?
Ermm ,ok .kita mulakan dengan pertandingan bowling yang telah berlangsung semalam dan semalam-semalam(maksudnye dua hari lepas .hoho)..
Sblum tu,aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih khasnya buat pihak sekolah kerana telah menyara latihan mingguan ktorang kat parkson.pasal baju bowling tahun ni pulak,aku tak tahu sape yang taja beratus2 tu,tapi anda amat bermurah hati !tq tq ..hehe

Yang dua hari lepas bersamaan hari rabu merupakan hari perlawanan buat dak2 under15 lelaki n perempuan.. Pagi2, perempuan dulu lawan, petang ,lelaki pulak.lama jugak lah P hbes,sebab lbh krg pukul 3.30pm bru lelaki start...lelaki u15 hbes pulak pukul 10 mcm tu..

Tahniah buat u15 P kerana dapat pingat tempat ke 4 ,
L u15 pula number One ,wah ,tahniah korang kerana telah mengharumkan nama kgv .hehe

Hari khamis lak u18 L dan P .same juga ,P maen pagi, L maen petang.. Yang parahnya, lelaki habis pukul 12malam ,fuh ,bukan main lama lah .sebab P u18 habes lambat dlam pukul 5.. Pertama kali aku maen bowling sampai tengah malam .hehe ,

Tak disangka2,
u18 Perempuan berjaya merangkul tempat ke 2 ,cayalah ! Korang memang hebat .hehe ,
Yang under 18 lelaki pula,tak dapat tempat,tapi kitorang telah buat ape yang kitorang mampu,malah lagi hebat daripada latihan bowling yang ktorang buat stiap mggu before tournament..takpe ,buat u18 lelaki,tahun depan kita cuba lagi !

Aku dah berjanji dgn dr aku sndri,tahun depan aku takkan maen bola lurus lagi ,style balingan aku akan diubah sepenuhnya ! Hehe,mungkin hook ,mungkin spinner ,whose know? Doakan aku berjaya capai misi ni..hehe

Cerita lain bersambung pada next entri ..

:)

No comments: