cair aku tengok jam ni XD

Assalamualaikum

First impression aku apabila nampak jam tangan ni .PERGGHHHHHH , STYLE GILER !!
huhu.

Ni jam terbaru yang dihasilkan oleh brand ZERO , yang terdapat di GERMAN
Korang agak-agak berapa harga jam ni ? RM10? RM 100? RM 1000?
Aku tak tahu. Hehe , kalau berminat sangat dengan jam ni search la google harganya .hehe
Aku anggarkan beratus kot. Dah cukup duit nuffnang/churpchurp (duit iklan aku), bolehla beli. hehe XD

Di bawah ni beberapa colour yang ada untuk jam ni .. aku pilih yang hijau tu XD



Tu muka depan, sekarang tengok jam tangan ni daripada semua sudut :



Tahu tak macam mana nak tengok time kat jam tu? kalau tak tahu , di bawah ni contohnya :


Bagi aku, jam tangan ni memang ranggi dan style gile !! Pendapat korang ??

:)

5 comments:

AmiRuL EiMaN said...

style gler...

Mohd Zakwan Zain said...

tula pasal .hehe

Anonymous said...

smart ar.
tp an,mcm mana nk tahu waktu dia?
tak de jarum jam dia pon ?

Budak Botak said...

he3, style jgk. Sapa2 yg x pandai tgk mesti pening.


Entry terbaru Kelebihan Blog Mesra SEO Dan Mesra Google... (",)

Mohd Zakwan Zain said...

@hajar : tu ade gambar contoh macamane nak tengok masa kat jam tu .

@budakbotak: tula pasal, tapi dah lama-lama, mesti ok la tu .takde pening2 dah.hehe