Bukan sebab malas

Assalamualaikum
Dah seminggu juga lah aku tak update blog
Sebab busy dengan latihan bowling plus laptop takde kat umah(kakak bawak pergi maktab) plus homework pun banyak.haha
Hari ni nak cite sikit pasal duit yang aku dah perolehi semenjak aku bersama dengan churpchurp dan juga nuffnang. Ada lagi syarikat iklan yang aku sertai seperti hearbeat dan adverlets, tapi sikit sangat dapat. Tulah tak nak nyatakan kat sini .hehe

Ape pun ni dia pendapatan aku :

NUFFNANG.COM.MY
RM 4 . 00
nak keluarkan duit,mesti kena cukup rm50... lagi rm46 ..hehe


CHURPCHURP.COM
RM5.60
sebenarnya aku daftar nuffnang dulu and then churp churp.tapi churp churp pula yang dapat duit lagi banyak daripada nuffnang.. Alhamdulillah .hehe
Nak kluarkan duit mesti kena cukup rm100 (nuffnang rm50 je) tapi takpe.. sikit2 lama2 jadi bukit .. hehe

bila dah cukup duit , aku nak kluarkan lah.. bila masanya ? kita tunggu dan lihat .

pada sesiapa lah yang berminat nak daftar churpchurp .boleh klik di sini
kalau nuffnang pulak boleh pegi ke sini dan register lah

Terima kasih membaca blog aku yang daif ni dan stay tuned :)





No comments: