barang dah sampai !! (mudah.my)

Assalamualaikum
Ingat tak hari tu aku cakap nak beli headset hasil pencarian kat mudah.my tu ?
(klik sini kalau dah lupe,hehe) Hari tu ingat kan nak beli satu je, yang warna merah yang macam dalam entri yang sebelum tu (klik sini nak tengok gambar) , last-last kakak aku pun nak jugak . So beli dua . Kalau beli dua murah sikit sebab tak perlu bayar duit post. Kakak aku punya yang warna hitam , aku punya yang warna merah .
Dah sampai je barang, tak sabar aku nak bukak bungkusannya. Koyak rabak dah plastik die , haha
Barang dah kluar , pertama sekali aku buat, pasang kat hanphone cepat-cepat dan enjoy the music... hehe

Sound die memang bagus !! Bass sound die pun mantap !! Semuanya sebijik macam yang Redzuan iklankan kat mudah.my
Tak da tipu punya. hehe

Kesimpulannya, aku rasa berbaloi sangat-sangat beli headset ni . Tak menyesal langsung !
Jadi sesiapa yang berminat nak beli tu , boleh pegi SINIsiniSINI dan pilih lah yang mana berkenan , janji penjualnye yang ada website wanhandphone.com tu sebab aku beli kat dia .hehe

Terima kasih kerana sudi baca post yang agak pendek ini :)

p/s : PromotePromotePromote XD Classmate aku sorang ni ade juga blog, lelaki juga, Danish namanye XD Dia minat pasal photographing. Pergi ke url http://danishfairoz.blogspot.com untuk ke blog BELIAU . wahahah Dan die juga merupakan follower aku yang pertama. TQ danish XD