Handphone ohh handphone -.-

Assalamualaikum semua..

Aduh , ponat den
Dalam minggu ni dan minggu lepas aku update blog post guna handphone je ,tak macam korang laptop ,komputer ,c7 .hehe

Memang penat la buat new entry guna handphone ni ,nak taip nye AGAK TERSEKSA -.-

Lain lah keyboard laptop ,satu huruf satu butang ,enjoy nak menaip nye !tapi guna handphone pulak satu butang 3 huruf,malah ada jugak 4 huruf .bukan kemain banyaknya -.-

Huhu, ni semua gara-gara laptop tiada di rumah .Di bawa pergi oleh kakak aku ke maktab die,
Haish

Bukan terseksa nak menaip je ,tapi terseksa juga disebabkan tak leh upload gambar ke sini *sigh
Sebenarnya ,memang bosan kalau buat entri tak da gambar ni . Gambar dikira sebagai 'penyeri' dalam entri kita .apa-apa pun, aku update juga, demi cinta dan kasih terhadap blog aku ini ,hahaha

Dah cukup duit nanti ,insyaAllah ,tunggu aku nokia c7 ! Hehe ,tahu kan c7 camane? Style oo hp tu ,dia macam nokia n8 ,tapi ditambah dengan keyboard macam pc punya .. Walao ! ! Haha

Malam ni merupakan hari pertama aku akan datang tuisyen fizik !sepatutnya ,minggu lepas start tapi aku lupa sebab sibuk sangat dengan bowling .hehe..
Harap-harap orang yang mengajar tu baik hati .hehe ,okay gtg

Bye bye :D

p/s: angah,ohh angah ,balik lah cepat haa .dikwan nak guna laptop puas-puas .haha xD

No comments: