Cara Unik Untuk Memberi Duit Raya

Assalamualaikum, salam sejahtera semua :)

Alhamdulillah, sudah masuk hari ke-28 umat Islam seluruh dunia menjalankan ibadah berpuasa. Bagi mereka yang sudah lama hidup, ibadah puasa bukan lagi menjadi suatu masalah. Cuma budak-budak kecil je la yang terasa kelainnya, yela baru nak belajar berpuasa.

Beberapa hari lagi umat Islam akan menyambut Hari Raya Aidilfitri, atau lebih tepat 2 hari lagi! Jadi aku ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN DARI HUJUNG RAMBUT SAMPAILAH KE HUJUNG KAKI ... Minta Maaf jika aku ada menyakiti hati sesiapa sepanjang aku menulis di blog ini . Harap Maaf Diterima :')

Ketupat, rendang, nasi impit(betul ke aku eja?), baju raya, DUIT RAYA .. Sebut je hari raya kita akan terbayang benda-benda tersebut.
Aku sengaja highlight kan perkataan duit raya di atas sebab aku nak korang BAGI AKU DUIT RAYA . WAKAKAKA . Tapi menyusahkan sebab kita di dunia maya, rumah jauh2. Lagipun nanti membazir jee duit korang nak beli sampul raya semata-mata nak letak duit raya dalam tu .hehe

sampul duit raya kegemaran aku :D

Cara yang paling mudah untuk bagi duit raya kat aku adalah ..
DENGAN KLIK IKLAN-IKLAN DI BAWAH INI :


Aku menghargai mereka yang sudi klik iklan2 di atas .. Korang telah membuat aku kaya RM0.20 bagi setiap klik :D
Terima Kasih ye kerana sudi memberi "duit raya" kepada aku :D
Sekian. Peace (Y)

p/s : kalau dah klik iklan2 di atas , sila tinggalkan URL blog anda di ruangan komen, nanti aku tahu la nak buat apa ;)
Budi Baik Dibalas Baik ;)

p/s lagi : ehhh , sat. Unik tak cara korang bagi duit raya kat aku ? Unik kan :P

6 comments:

dela taufique said...

wahhh mesti dorang ingt dapat banyak duit raya kan ??

dela nak jugak, zakwan ^_^

Jiejah Gorjes said...

nak duit raya gakkk kihkihkih

raje carl said...

selamat hari raya ! :)

Mohd Zakwan said...

selamat hari raya kepada semua .
kalau nak duit raya, datangla rumah .hehe :D

Shaherah said...

sampul duit raya tu.. shera pernah dapat.. >.<"

Mohd Zakwan said...

Shera, ramai lagi kot yang dapat sampul duit raya macam tu .hehe .
budak2 boleh tertipu kan kalau tengok sampul gitu .hehe