Iklan Percuma Siapa Cepat Dia Dapat!

Assalamualaikum, salam sejahtera semua :)

Korang pernah pergi tak blog-blog yang ada menyediakan ruangan ikan percuma macam ni ?

First time aku nampak ruangan iklan PERCUMA macam tu ialah dekat blog Wan Cikgu Muzik iaitu pada 3-4 hari yang lepas. Perghh , iklan percuma kat blog retis tuh !! Tepat pada 3.23 pm tadi , aku dengan bangganya meletakkan Banner dan URL blog aku di ruangan iklan percuma blog WCM .
Sebenarnya, dari pukul 1pm tadi aku berusaha untuk menyiapkan Banner Blog Mohd Zakwan ! Alhamdulillah, straight away lepas siap banner, aku terus upload di photobucket dan menunggu giliran di blog WCM untuk letak iklan . hehe

Tak cukup di blog WCM , aku pergi google sat "Iklan percuma 5 jam" . Haaaa, ambik kau , nak dekat 10 blog aku jumpa yang boleh letak iklan percuma macam tu . Alhamdulillah, kebanyakannya masih Avaiable dan tanpa membuang masa, aku pun terus masukkan URL banner dan URL blog aku kat ruangan iklan percuma tu . Biarlah orang nak kata aku tamak ke , janji aku buat benda yang betul .
Aku berharap lepas aku dah letak banner blog aku kat blog mereka2 yang baik hati menyediakan iklan percuma, trafik blog aku meningkat di samping pendapatan juga ! hihi :)

Nahh , ini merupakan banner blog aku yang baru je aku buat tadi . Memakan masa 2 jam lebih juga, yelah , aku bukanlah hebat sangat bab-bab mengedit ni .hehe

Photobucket

Kalau suka dengan blog aku, boleh la ambil code banner di atas dan letak di blog korang . Jangan segan-segan nak letak .hehe

Sekian.. Peace (Y)
Apa pendapat korang tentang banner tuh ? Okay tak ?

2 comments:

My Name is Mar said...

ho-ho-ho..
Semua blog yang ada iklan FREE wa bookmark..
Ha-ha-ha:D

Musicbrilliant.com

Mohd Zakwan Zain said...

wow smua ke ? kongsi lah sikit URL blog2 tu .hehe :D