Oh TIDAKK! Abang Izamir nak block aku D:

Assalamualaikum, salam sejahtera :(

^
|
|
|
|

Tengok tu , selalunya macam ni " :) " .. tapi entri kali ni macam " :( " pula ..
Baca tajuk pun dah menunjukkan aku sangat kecewa sekarang ni ..

Mesti semua orang kenal dengan pemilik website izamirridzwan.com kan ?
Izamir Ridzwan lah sapa lagi . Aku ada add dia di Facebook .. Alhamdulillah dia accepted fried request aku..hehe

Abang IR ni selalu juga lah update status di Facebook , jadi aku pun jari rajin meng-komen . Asal boleh aku nak komen seluruh status update dia .. tapi tak boleh , busy dengan homework <-- YEKE ? haha:D

Tapi hari ni , aku telah buat sesuatu yang membuat Abang IR terasa hati . bukan hari ni je , malah dulu pun pernah juga .. jom tengok gambar ni dan lihat apa yang berlaku .. huih...sedih-sedih..

Oh Tidakkkk !! Abang IR nak block aku !! Aku bergurau je kot :(
Oh Tidakkkk !! Belum habis lagi commen-meng comment di atas .. ni sambungannya ..

Alhamdulillah .. perkara ni berjaya diselesaikan ..
Sorry ye Abang IR , memang aku ni kalau bergurau , amat kasar sikit ..
Seperti kat atas tu , aku janji tak mahu bergurau camtu lagi ngan Abang IR ..tapi dengan orang lain masih boleh kan ? hoho

Mintak maaf la tak samar-samarkan nama2 yang terlibat kat atas tu .. Harap korang tak marah .. tengah mengantuk ni , malas nak Edit gambar ..haha

p/s : esok larian satu Malaysia satu Murid satu Sukan , doakan aktiviti esok berjalan dengan lancar .. sekian .. Peace (Y)

22 comments:

K said...

hormat orang tua :)

Mohd Zakwan Zain said...

sergeant : baek bos :)

dzafira said...

Jadikan pengajaran.. Nak bergurau pun ada batasnya.. Takpelah pasni jangan buat lagi ok ;)

Biasa la budak2 sekolah kannnn... kurang matang sikit.. hehe

Izmel Azim said...

Ape hang buat wan ? ish3 , HAHAH

☀ Izzaty Hedry☀ said...

ambik tu sbgai pengjaran.. y tua di hormati ..=)

Mohd Rizwan said...

no komen.. tpi nk komen juga.. hehe.. sabor je la.. :D

Chan said...

penagajaran nohh

Peeka Syuhada said...

heee..kamu buat ape ??? =p

Efa said...

Proud of yourself, kamoo berani mintak maaf secara terbuka..=) berapa orang sangat yg berani buat macam tu..

Pape pun, jangan buat lagi yaww..hehe..=)

Haris Kaito said...

ilek2...ko memang bergurau kasar pun...sampai pernah aq buat entri tuu...ha3...

ChocoBun said...

kau nihh~ orang tu bukan rapat pun dgn kau~ nak gurau pun agak2 lah.

Mohd Zakwan Zain said...

Dzafira : ye , saya masih budak kecik lagi .. hoho :)

Mohd Zakwan Zain said...

Izmel : ehh kau ni =.= , aku kan suka gurau kasar ..

Mohd Zakwan Zain said...

Izzaty : Okey bos :)

Mohd Zakwan Zain said...

Rizwan : no komen tapi komen juga .. asal boleh..ha3

Mohd Zakwan Zain said...

Amira Chan : okay :)

Mohd Zakwan Zain said...

Shafika : saya buat apa ? buat hati Abang IR terluka lah .. hehe

Mohd Zakwan Zain said...

Efa : thanks ye .. ok , saya tak buat lagi :)

Mohd Zakwan Zain said...

Haris : yeah ko kenal aku kan ? aku kan suka gurau kasar ...hehe :)

Mohd Zakwan Zain said...

Makcik Athirah : iyolah .. ha3 makcik xD

Unknown said...

salam...

kakak yuyu??? sape tu?? alif tak kenal..huhuhu..

mane ade cepat menaik follower... sikit je tu..

xde buat ape2 pun... tau2 je angka follower tu menaik je setiap hari...hurm...

Mohd Zakwan Zain said...

kakak Yuyu tak kenal ? Yuyu Zulaikha la .. kupukupukecik.blogspot.com ??
hehe.. mesti terbatuk2 dia skrang ..haha
tahniah followers naik mendadak