Jom Belajar Simple Magic tapi COOL

Assalamualaikum , salam sejahtera semua :)

Magic merupakan antara salah satu hobi aku selain online 24 jam .hehe
Aku suka belajar Magic , tak kisah la dari laman web mana aku belajar , tapi aku SUKA SANGAT DENGAN MAGIC .
Aku tak menjadikan Magic sebagai karier seperti MAMAT NI tetapi sekadar suka-suka bagi mengisi masa lapang dan juga membuat orang teruja dengan Magic Show yang aku persembahkan(tapi aku ni gagap sikit time bercakap kat depan orang, so effectnya tak berapa nak jadi,hehee).

Ada orang yang suka tengok Magic SAHAJA tapi tidak berminat untuk belajar .
Ada orang yang suka tengok Magic DAN berminat untuk belajar !
Jadi kepada yang minat nak belajar Magic secara suka-suka , jom kita tengok beberapa video kat bawah ni . InsyaAllah lepas korang dah tengok video kat bawah ni , mungkin korang tak sabar-sabar nak tunjukkan kat orang dan berminat untuk belajar Magic secara mendalam..hehe
Jom Layan...



lagi satu magic duit syiling..




Magic syiling ni bagi aku , sangat mudah untuk diaplikasikan tetapi kadang kala boleh cepat bosan.
Magic yang paling aku suka adalah...
Magic Card TRICK !! Yess , aku suka bermain dengan Card , bukan bermain card untuk berJUDI , tetapi untuk buat Magic .
Pada pendapat aku , Magic Card ni adalah sangat COOL dan juga boleh dipelbagaikan untuk mendatangkan Effect keterujaan kepada penonton kita .hehe
Jom layan tutorial beberapa Magic Card yang simple tetapi Cool..





Amacam ? Cool kan kedua-dua magic card kat atas tu ^.^
Berminat nak belajar lagi pelbagai magic card trick ? youtube.com sentiasa ada . Tulis je kat search box di youtube "aku nak belajar magic trick , boleh tunjukkan?" .Nanti akan keluar lah video yang kita carik .hehe , joking xD

p/s:Lepas dah tengok video-video tutorial magic di atas, adakah sudah timbul minat di hati korang untuk belajar Magic ? hehe .

Sekian .. Peace (Y)

6 comments:

Haris Kaito said...

cehh...ingatkan video yg ko buat sendiri..ha3..

Mohd Zakwan Zain said...

takde makna nak buat video sendiri .haha :D

Budak Botak said...

X lama lagi ada la video yg Zakwan buat sendiri nie...

Entry terbaru -> Cara Buka Blog Di Telefon Bimbit Dengan Pantas... (",)

Mohd Zakwan Zain said...

Budakbotak: InsyaAllah , hehe :)

Unknown said...

hahaa ! lepas ni boleh buat video sendiri pulak ;)

Mohd Zakwan Zain said...

Ini Kisah Tia : insyaAllah .hehe , Zakwan pernah buat video sendiri , KELAM KABUT jadinya .haha