SAYA NAK JADI PROTEGE JAMALUDDIN.NET

Nak JOIN ? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua :)

Soalan Pertama :Cerita kenapa korang nak jadi protege Jamal dan kenapa Jamal patut pilih korang ?
Kenapa Zakwan nak jadi protege Jamal ? Supaya Zakwan mendapat tunjuk ajar yang SEPENUHNYA dan TIPS yang berkesan untuk menjadi blogger yang berjaya seperti Jamal .Seperti sekarang, Zakwan hanya menggunakan kaedah-kaedah biasa sahaja untuk mem-promote blog Zakwan iaitu blogwalking dan share entri di Facebook . Jadi , Zakwan harap apabila Zakwan menjadi protege Jamal, Jamal akan memberi TIPS macam mana nak tarik lebih ramai orang untuk singgah ke blog Zakwan .
Kenapa Jamal patut pilih blog Zakwan ?
Kerana Zakwan rasa sememangnya Zakwan memerlukan seseorang untuk memimpin Zakwan menjadi seorang blogger yang efektif bersesuaian dengan usaha Zakwan . Selain itu , Zakwan juga mudah untuk dipimpin , jadi senang la Jamal nak ajar Zakwan tips berblogging..he3
Tidak lupa juga ,Zakwan suka berkongsi informasi , latest trick dan tip mengenai komputer . jadi insyaAllah lebih mudah orang tertarik nak datang ke blog Zakwan, ditambah dengan tips2 apabila Zakwan menjadi protege Jamal , semakin menjadi-jadi lah orang singgah ke blog Zakwan :D

Soalan Kedua :Beritahu kekerapan korang update blog (sehari 1 entry ke or seminggu 1 entry ke)
Disebabkan Zakwan ni masih pelajar sekolah lagi , waktu-waktu cuti lah selalunya Zakwan paling kerap update entry ! Pernah satu hari tu sampai tiga entri ! Kalau waktu bersekolah dari hari Isnin sampai Jumaat , adalah 1-3 entri yang dihasilkan . Yelah , kerja sekolah mestilah diutamakan .. blog mestilah diketepikan sementara ..he3
Sabtu dan Ahad pula, 1 hari 1 entri ..
Tapi kalau Zakwan dipilih sebagai protege Jamal , insyaAllah , Zakwan akan cuba untuk meningkatkan kualiti dan kuantiti entri :)


Dah jawab semua soalan Jamal , harap-harap Zakwan terpilih untuk menjadi Protege Jamal .
Sekali lagi , jom lah JOIN !! Jamal cakap , kalau ramai orang join , dia terpaksa tutup tengah malam ni , yelah , dia tak nak orang kecewa kalau tak terpilih ..
Btw, kemungkinan Jamal akan pilih 5 blogger sahaja sebab kalau ramai-ramai kang , susah nak bimbing ..

Sekian.. Peace (Y)
p/s : dah lama tak baca entri kat blog Jamal ,sebab kat Handphone tak boleh bukak blog jamaluddin.net .. Apa pasal ye ??!!

4 comments:

Ir. Jamal said...

Tahniah kepada semua yang dah terpilih nie.

Diharapkan korang semua dapat email Jamal dan perkenalkan diri sikit ye, dapat jugak eratkan hubungan diantara kita semua nanti.

Emailkan butiran diri dan blog korang ke...

jamaluddin_ab@yahoo.co.uk

Untuk memudahkan Jamal share tips-tips terbaru nanti..

:-)

Mohd Zakwan Zain said...

Jamal ..dah hantar dah email..hehe :)

Norhisham Nordin said...

salam zakwan... dtg dr blog jamal... salam 1protege... dah follow blog ni... huhu...

Norhisham Nordin : Jom Singgah Blog Saya

azu said...

salam..dtg dr blog jamaluddin.net.tahniah terpilih!
jemput singgah..
http://azumie.blogspot.com/2011/07/wanita-dipotong-kaki-diceraikan-anggota.html