Aksesoris Domo-Kun yang cun! Part 1

Assalamualaikum ,salam 1blogger :)

Di post sebelum-sebelum-sebelum-sebelum ni , aku ada post serba sedikit pasal asal-usul Domokun yang menjadi kegilaan ramai .
Bahkan, ada orang letak nama 'domo' kat hujung nama, kat email, malah ada tu kat nama blog .

Tengok? Itu maksudnya, makhluk pelik tapi comel ni berjaya menarik minat penduduk satu dunia !

Tanpa membuang masa ,aku akan sertakan beberapa gambar berkaitan dengan aksesori Domo yang menjadi idaman Si peminatnya!! Hehehe


Aku nak benda ni !game yang mempunyai cover Domo. Special edition !Hehe




Sarung tangan/gloves yang bukan sahaja dapat memanaskan tangan, malah boleh digunakan untuk menunjuk-nunjuk kat orang.haha




Ni mungkin dah biasa dilihat orang. Patung domo yang comel!




Oh yeah , cool giler hoodie ni ! Aku agak mesti mahal harganye,sapa2 berminat leh order kat aku.kehkehkeh




ni merupakan topi la ,ape lagi .hehe ,comel je.


Akan ada lagi aksesori Domo yang menarik dalam entri yang seterusnya..
Stay tuned :)

No comments: