blog aku simple dan kemas



Assalamualaikum.

Aku baru je follow blog Penulis Senja ni .Dapat tahu blog ni pun daripada blog Abang Ben Ashaari . Tengok-tengok blog dia ada buat BLoglist. mestila nak JOIN ! hehe

Komen aku terhadap blog ni:
HEADER MANTAP ! Blog dia pun kemas dan simple je, tak caye ? Terjah sini !!
Nak kata pasal entri kat blog Penulis Senja ni, setakat aku baru baca sikit-sikit , Ok lah . Kalau dia selalu buat tutorial yang menarik ,lagi bagus . hehe :)
Tu je la komen aku pasal blog ni..

Kenapa aku berminat nak masuk bloglist PS :
Sebab ..suka hati aku la..hehe
Sebab sebenarnya aku berharap agar blog aku akan selalu dikunjungi orang dengan bantuan bloglist di blog PENULIS SENJA..

Sesiapa yang nak join , boleh klik SINI

Dengan ini secara rasminya aku men-join kan diri dalam pemilihan bloglist PENULIS SENJA ! hehe ;)

2 comments:

Unknown said...

Gud luck...moga awk terpilih :D

Mohd Zakwan Zain said...

Thanks :)
dah join belum ? hehe