TENGOK NUFFNANG MENGGILA -.-''

Assalamualaikum

Pernah tengok Nuffnang menggila tak ?
Tak pernah ?
Meh tengok kat bawah ni :


(klik untuk besarkan gambar)


Dah tengok gambar ? kat situ tulis RM4.95 kan ? Cuba tengok betul-betul bagi yang masih tak nampak..
Dah, tak baik tenung lama-lama.haha ... cuba tengok gambar kat bawah ni pula ..



(klik untuk besarkan gambar)


Tah pape kan .. gambar pertama menunjukkan RM4.95 .. gambar kedua pula menunjukkan RM5.20 =.=''

Nak cakap tak tahu mengira , takkan lah pulak kan .
HARAP MAKLUM , GAMBAR KEDUA-DUA TU DIAMBIL PADA MASA YANG SAMA, BUKAN LAIN-LAIN MASA KEYH !!
nanti ada orang cakap aku menipu/buat cito gebang/ ape-ape bersamaan dengan GEBANG -.-''

Huhu . Pertama kali aku tengok Nuffnang menggila macam tu , korang pernah tak kena macam ni atau kena lagi teruk ? Kongsi-kongsilah dengan Zakwan ...hehe

4 comments:

Haris Kaito said...

tak penah kene sbb tade nuff... :P

Mohd Zakwan said...

Buatlah nuff....
tapi churpchurp lagi cepat naek .
hehhe

PinKy MoMMa said...

wahhh adik bgs lar..masyukkkkkkk ;)

Mohd Zakwan said...

Bru je rm5.20 . pinky momma Mesti dah beratus kan sebab dh famous?